Back to פוסטים

שיווק ברשתות חברתיות – איך זה עובד?

שיווק ברשתות חברתיות הפך במהירות לדרך עוצמתית עבור העסק שלכם להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים. הלקוחות שלכם כבר מתקשרים עם מותגים מתחרים דרך המדיה החברתית, ואם אתם כבר לא נמצאים בפלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וכו' – אתם מפסידים! שיווק יעיל ברשתות חברתיות יכול להביא הצלחה יוצאת דופן לעסק שלכם ולהוכיח שהוא מניע למכירות ולקוחות נאמנים.  

נתחיל מההתחלה, מה זה בכלל רשת חברתית? 

קודם כל עלינו להבין מה היא רשת חברתית? מדיה או רשת חברתית היא מונח כולל לכל האתרים שמספקים פעולות חברתיות שונות במקום אחד. לדוגמה, טוויטר הוא אתר שמאפשר למשתמשים לחלוק מחשבות או דעות קצרות עם אחרים, בניגוד לכך – פייסבוק היא פלטפורמת רשת חברתית מלאה שמאפשרת לשתף עדכונים, תמונות, הזמנות לאירועים ועוד…אינסטגרם עובדת על הקשר הוויזואלי ומקום מושלם לפרסם תמונות מעוצבות וסטורי מהחיים שלכם.

מהו שיווק ברשתות חברתיות?

שיווק ברשתות חברתיות הוא סוג של שיווק מקוון שכולל יצירת תוכן בפלטפורמות החברתיות כדי להשיג את יעדי המיתוג והשיווק שלכם. שיווק ברשתות חברתיות כולל פעילויות כמו פרסום ועדכוני תמונות ופוסטים, העלאת סרטונים וצורות אחרות של תוכן שמגבירים את מעורבות הקהל וכן פרסום ממומן ברשתות החברתיות. 

טיפים אלו יסייעו לכם בפיתוח תוכנית שיווק ברשתות החברתיות שמותאמת למטרות שלכם: 

התחילו בתוכנית

לפני שתתחילו בקמפיין, הקדישו רגע לשקול את היעדים העסקיים שלכם. פעולה זו תעזור לכם לתכנן תוכנית שתסייע להשיג תוצאות ארוכות טווח. אם אתם מתחילים את הקמפיין שלכם ללא אסטרטגיית שיווק, זה קצת כמו להסתובב בעיר זרה בלי מפה – אתם יכולים ליהנות ממנה, אבל כנראה שתלכו לאיבוד.

להלן מספר שאלות שאנו ממליצים לכם לשאול את עצמכם בזמן הגדרת יעדי שיווק בסושיאל מדיה: 

  • מה אתם מקווים להשיג באמצעות שיווק ברשתות חברתית?
  • מי קהל היעד שלכם?
  • באילו פלטפורמות קהל היעד שלכם משתמש? 
  • איזה מסר אתם רוצים להעביר לקהל שלכם?

כיצד מדיה חברתית יכולה לעזור לכם להגיע ליעדים עסקיים?

שימוש ברשתות החברתיות בשיווק יכול לעזור לכם להשיג מטרות עסקיות רבות כגון:

  1. עלייה בתנועת האתר 
  2. יותר אפשרויות להמרה 
  3. העלאת המודעות למותג
  4. יצירה והרחבת זהות המותג שלכם 
  5. יצירת ערוץ תקשורת זמין עם הלקוחות 

הטיפים הטובים ביותר לשיווק ברשתות חברתיות

אם אתם חושבים שהגיע הזמן שהעסק שלכם יתחיל להיות נוכח ברשתות החברתיות, ריכזנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל: 

  1. תכנון תוכן – כאמור, בניית תוכנית שיווק ברשתות חברתיות היא חיונית. שקלו לחקור מילות מפתח ולעשות מחקר מתחרים כדי לעורר השראה ורעיונות לתוכן שימשוך את קהל היעד שלכם. מה עושים אחרים באותו תחום בכדי להניע מעורבות ברשתות החברתיות? איך אתם יכולים למנף את עצמכם? 
  2. תוכן באיכות טובה – תוכן הוא תמיד בחשיבות עליונה, גם בשיווק ברשתות חברתיות. תדאגו לפרסם באופן קבוע ולהציע לקהל שלכם מידע שייתן להם ערך. אל תחשבו מה ימכור, תחשבו מה יעניין אותם. וודאו שאתם מפרסמים תמונות באיכות גבוהה, הן לא חייבות להיות מעוצבות, אבל יחד עם זאת גם אל תעלו תמונה מטושטשת. 
  3. תגוונו – תעלו טיפים, עצות, פינת הידעת, הכירו את הצוות, פוסטים על ימים מיוחדים, התייעצו עם הלקוחות שלכם, העלו תמונות וגם סרטונים – תחשבו תמיד מחוץ לקופסא! שעשיר בתכנים מעניינים ימשוך יותר עוקבים. 

תהיו אותנטיים ואנושיים – מותגים וחברות רבים שוכחים פעמים רבות שהם פונים ללקוחות, שהם בסך הכול…ובכן בני אדם. זכרו שאתם מפרסמים באינטרנט, אנשים לא אוהבים ליצור קשר מול מותגים שהנוכחות שלהם נשמעת נוקשה ותאגידית. הראו את הצד האנושי, פתחו אישיות למותג שלכם, אנשים יעריכו את זה ויפיצו את הבשורה.

Back to פוסטים

שניפגש לקפה? עלינו!

בואו לקבוע איתנו פגישת ייעוץ ללא התחייבות, מבטיחים
להציע לכם את הטוב ביותר.

 מלאו את הפרטים שלכם ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם: